До вибору професії ми повинні віднестись з великою відповідальністю. Існує великий вибір професій. Потрібно обирати не лише ту професію, яка тобі подобається, а й ту з якою ви справитесь!
Свідоме ставлення до вибору професії ми розуміємо як мотивовану діяльність учнівської молоді, спрямовану на ознайомлення із змістом професії, практичну апробацію своїх можливостей, оволодіння активними способами підготовки до майбутньої праці, самовиховання професійноважливих якостей.
Проблема формування в учнів свідомого ставлення до праці та вибору професії ще недостатньо вивчена педагогічною та психологічною наукою. Категорія ''ставлення" в науковій літературі багатьма вченими трактується по-різному. Головна мета проведення профконсультацій загальноосвітніми закладами в нинішніх умовах - це підвищення ефективності підготовки молоді до усвідомленого вибору професії, на яку є великий попит на ринку, а також орієнтування молоді на подальше професійне навчання.
Виходячи з цієї мети, слід виділити такі напрямки профконсультації:
- вивчення індивідуальних інтересів і нахилів учнів, їх цілеспрямований розвиток; - формування у школярів суспільне значущих мотивів вибору професії: - консультування учнів з питань продовження освіти, вибору професії та працевлаштування.
Варто відзначити, що старшокласники більше усвідомлюють соціальну значимість вибору професії, у них поступово формуються ціннісні уявлення про праию, що сприяє зосередженню уваги на виборі професії при цілеспрямованій профконсультаційній діяльності.



така цікава публікація)
ВідповістиВидалити